ח"כ אייכלר: "אין משבר, מדובר בשיטת ההסתה של פקידי האוצר" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on ח"כ אייכלר: "אין משבר, מדובר בשיטת ההסתה של פקידי האוצר" • האזינו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר התקציב בין שר האוצר כחלון לבין המפלגות החרדיות – ש"ס ויהדות התורה – ממשיך להסעיר הבוקר (ראשון) את הכותרות.

    בראיון שהעניק הבוקר ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' הוא נשמע אופטימי לגבי המשבר, לדבריו, "לא יקרה שום דבר".

    אייכלר אמר על דרישת כחלון לקיצוץ בקצבאות הילדים כי "אני לא מאמין שזה יקרה", לדבריו, "הממשלה הקודמת חטאה בדיבור מחשבה ובמעשה, מחשבה – שהציבור החרדי הוא נטל, דיבור – שהחרדים מתפרנסים מהמדינה ולא כשהמדינה מתפרנסת מהחרדים, במעשה, הגזירות".

    "כעת, אנחנו נכנסנו לקואליציה לבטל את שלושת הדברים האלו, לא ביקשנו שום דבר חדש רק לבטל את מה שהיה לפני שנתיים – לפני גזרותיו של לפיד –  שגם אז לא היה טוב".

    לדבריו של אייכלר, מי שאשם בכל המשבר הם "אותם מפקידי האוצר שעשו את הגזירות שמבזבזים 400 מיליארד שקלים בשנה וכאן הם זועקים", האשים אייכלר והוסיף כי "מדובר בחלק משיטת ההסתה של פקידי האוצר שבמשך שנים רבות ממקדים את איבת הציבור נגד החרדים, בכדי שיוכלו להגניב 400 מיליארד שקל לטובת השלטון".

    עוד הוסיף כי "למעשה לא יקרה שום דבר, הרי מפלגת 'כולנו' של כחלון דרשה את העלאת קצבאות הקצבה לזקנים, לא הגיוני שהיא תתנגד לקצבאות הילדים וכי מה ההבדל בין זקנים לילדים?".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האם לא כחלון אמר שהוא תומך בהחזרת קצבאות הילדים עוד לא חלפו 100 יום מאז שאמר שלא מקובל עליו שילד אחד אוכל והשני מסתכל עליו למה לא מאמתים את הפוליטיקאים עם ההקלטות כזה עם מטומטם איכרים נבערים מדעת מהדורת 2015